Умови повернення товару

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» обмін або повернення товару належної якості проводиться протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки

Обмін або повернення такого товару проводиться, якщо:

  • товар не використовувався;
  • повністю збережено його товарний вигляд;

-збережена його упаковка, ярлики;

-збережен товарний чек, який надавався при купівлі із товаром.

Для повернення товару необхідно зв’язатися з нашим менеджером для вказівки причин повернення та даних для здійснення повернення товару.

ВАЖЛИВО!

Відправка товару належної якості при поверненні або обміні повинна бути здійснена за рахунок покупця і без вказівки зворотної доставки.

Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, відправлені післяплатою або з пересилкою за рахунок одержувача, ми не отримуємо.
В цьому випадку посилки повертаються відправнику.

Ви зможете здійснити повернення товару належної якості наступними способами:

  1. Відправлення «Новою Поштою» в м. Чернівці на відділення № 5.
  2. Відправка кур’єром за адресою: м.Чернівці, вул. Ентузіастів, 3 індекс 58000.

Повернення грошей за товар належної якості проводиться після отримання товару назад інтернет-магазином bumer.com.ua протягом 5 банківських днів з моменту її отримання наступними способами:

  1. грошовим переказом на банківську карту клієнта, з якої було сплачено товар;
  2. грошовим переказом на карту клієнта “ПриватБанку”;
  3. безготівковим перерахунком на розрахунковий рахунок Покупця, якщо платіж за товар був зроблений також у безготівковій формі.

При поверненні грошей за товар, комісію оплачує клієнт.

Повернення товару неналежної якості.

Товар неналежної якості – це:

  1. товар несправний і який не може виконувати свої функції;
  2. товар втратив свої споживчі властивості в процесі експлуатації в результаті браку з вини виробника в гарантійний термін.

При несуттєвих, незначних дефектах які не впливають на споживчі властивості товару проводиться гарантійний ремонт.

Відмінність відтінку кольору від зображеного на фотографіях товару на сайті, відміна елементів дизайну товару від описаних на сайті не є істотним недоліком і не впливає на можливість його експлуатації. Повернення або обмін в даних випадках не здійснюється.

Не підлягає обміну та поверненню товар з дефектами, що виникли в результаті порушення правил його експлуатації.

Після завершення гарантійного терміну звернення щодо недоліків не розглядаються.

У разі отримання клієнтом невідповідного замовленню товару (вислана не та модель або не той товар), оплата за його повернення здійснюється повністю за рахунок інтернет-магазину.

При поверненні товару належної якості, комісію за відправлення грошових коштів оплачує клієнт, а в разі, повернення товару по гарантії, комісію оплачує інтернет магазин bumer.com.ua.